Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Ε. Ζουγανέλη: «Δεν μου αρέσει να μιλάω πολύ

Δεν είναι πολύ ομιλητική και δηλώνει αρκετά ντροπαλή. Ο λόγος για την Ελεονώρα Ζουγανέλη που με αφορμή τη μεγάλη της συναυλία στο Θέατρο Βράχων στις 7 Σεπτεμβρίου, δίνει μια συνέντευξη στο περιοδικό DownTown με στόχο να… την καταλάβουμε λίγο καλύτερα.

«Δεν μ ου αρέσει να μιλάω πολύ», λέει η Ελεονώρα όταν ρωτάται αν είναι ντροπαλή και ξεκαθαρίζει: «Θέλω να τελειώσω την καριέρα μου, μιλώντας λίγο. Το βρίσκω πολύ άκυρο να μιλάς δίχως να έχεις να πεις κάτι συγκεκριμένο. Άλλωστε, έχω επιλέξει μια δουλειά που μου δίνει τη δυνατότητα να εκφράζω πολλές πτυχές του εαυτού μου. Το να τις υπερτονίζω θα σήμαινε πως μάλλον δεν κάνω καλά τη δουλειά μου».
H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...