Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Πλησιάζει η δικαίωση του Γιώργου Δασκαλάκη

Πρόκειται για το όνειρο κάθε καλλιτέχνη. Να κυκλοφορήσει μια δισκογραφική δουλειά που θα περιλαμβάνει, ποιότητα σε στίχους και μουσική, σουξέ και να συζητηθεί.

Μπορεί όλο το καλοκαίρι να ακούγαμε στα ραδιόφωνα το «Έλα μου γέλα μου» και το «Τι μου θύμισες» χωρίς να γνωρίζουμε το ποιος τα λέει, η ώρα όμως του Γιώργου Δασκαλάκη να αποκαλυφτεί ήρθε! Μετά από πολλά χρόνια σκληρής δουλειάς και εμποδίων την περίοδο των γιορτών αναμένεται να κυκλοφορήσει το ολοκαίνουργιο cd του από την MBI καθώς και από γνωστό εβδομαδιαίο τηλεοπτικό περιοδικό!

Όσοι έχουν ήδη ακούσει τα 12 τραγούδια που ερμηνεύει ο Ροδίτης καλλιτέχνης, παραμιλάνε για την καταπληκτική δουλειά που έχει γίνει. Είναι αυτονόητο γιατί το υπογράφει ως παραγωγός η Εύη Δρούτσα ενώ του εμπιστεύτηκαν τα τραγούδια τους οι μετρ του ελληνικού πενταγράμμου Αλέκος Χρυσοβέργης- Σπύρος Γιατράς και Εύη Δρούτσα- Βαγγέλης Τούντας, επενδύοντας στην φωνή του Γιώργου. Καλή επιτυχία με «Έλα μου γέλα μου»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...