Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Μουσική καριέρα για τον πατέρα της Amy Winehouse


«Σας παρακαλώ πολύ, αν αγαπάτε την Εϊμι, μην αγοράζετε τους δίσκους της μέχρι να σταματήσει να παίρνει ναρκωτικά», είχε πει τους θαυμαστές της κόρης του ο Μιτς Γουάινχαουζ. Σε αυτή τη θλιβερή ιστορία φήμης και αυτοκαταστροφής, ο Μιτς είχε τον δικό του ρόλο. Δεν ήταν απών, βρισκόταν σχεδόν στο προσκήνιο, όχι ως γονιός-μάνατζερ ούτε ως γονιός-φάντασμα που εμφανίζεται μόλις μάθει ο κόσμος για το ταλέντο του παιδιού του.

Ο 59χρος Μιτς Γουάινχαουζ αγαπούσε την κόρη του, αλλά είχε και τις δικές του φιλοδοξίες. Εχει μόλις αρχίσει τη δική του καριέρα στη μουσική. «Αν η Εϊμι δεν ήταν η κόρη μου, δεν θα μου είχε δοθεί αυτή η ευκαιρία», έλεγε ο Μιτς παρουσιάζοντας τον πρώτο του δίσκο. «Δεν είμαι χαζός. Το ξέρω. Αν όμως δεν μπορούσα να τραγουδήσω, επίσης δεν θα μου δινόταν η ευκαιρία». Τραγική φιγούρα αυτές τις ημέρες ο Μιτς. Στην κηδεία της κόρης του μίλησε για εκείνη, αφηγήθηκε ιστορίες και την αποχαιρέτησε μαζί με όλη η οικογένεια και τους στενούς της φίλους. «Καληνύχτα άγγελέ μου. Ονειρα γλυκά. Η μαμά και ο μπαμπάς θα σε αγαπάνε για πάντα τόσο πολύ».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...